Man O War verkeert in topvorm en heeft zijn laatste twee starts op overtuigende wijze gewonnen. Zowel in Gelsenkirchen als in Villedieu-les-Poëles liet hij zijn concurrenten ver achter zich. Opnieuw zonder ijzers en met Gabriele Gelormini op de sulky lijkt hij alles in huis te hebben om zijn hattrick compleet te maken. Magnum Royal maakte vorig jaar op 9 november een sterk debuut op deze baan en verschijnt direct scherp aan de start voor zijn rentree. Mélo du Locheur maakte op 21 juni een opvallend goede comeback in Les Andelys en moet zeker serieus worden genomen. Mandarino Fleury en Merginio starten vanaf het tweede band, maar beschikken over voldoende kwaliteit om zich alsnog in de strijd om de ereplaatsen te mengen.
door Alexandre Dunaure